පසුගිය මස තුල ලංකාවේ අන්තර්ජාල සේවාවන් හි තත්ත්වය

6:02 PM , 0 Comments

පසුගිය ලිපියෙන් ලෝකයේ අන්තර්ජාල සේවාවන් හි තත්වය ගැන මම ලිපියක් ලියලු නිසා පසුගිය මාසයේ ලංකාවෙ විවිධ ප්‍රදේශ වල අන්තර්ජාල සේවාවන්ගේ වේගයන් ගැන මේ ලිපියෙ සඳහන් කරන්නම්.මම මාසෙයකට සැරයක් මේ වගේ summery එකක් දාන්න බලා පොරොත්තු වෙනව..හැබැයි ඔයාලගේ උදව් නැතුව මට මේක කරන්න අමාරුයි.මගෙ Facebook Fan Page එකේ හරි මගේ  Facebook wall එකෙන් හරි speed test result එක එවන්න පුළුවන් නම් මට මීට වඩා හොඳ summery එකක් දාන්න පුළුවන්.ඒක මේව මිලදී ගන්න අයට වගේම දැනට භාවිත කරන අයටත් ප්‍රයෝජනවත් වේවි

SLT ADSL                                

1 Mbps හොරණ

      
512 Kbps  හොරණ
                                
512 Kbps  හොරණ             

2Mbps  කොළඹ
512 kbps පාදුක්ක           
                                             
Mobitel HSDPA             
                                 

3.6 Mbps කදුරුවෙල       
 
3.6 Mbps පිලියන්දල

              
1 Mbps හොරණ                                                                                 
1 Mbps කළුතර                   
1Mbps ඉංගිරිය   


1Mbps හොරණ   
               

Dialog HSDPA                                            


1 Mbps  ලක්ෂපාන 


Airtel HSPA     

Airtel Prepaid   කොළඹ
     

SLT ADSL වල නම් ඉස්සර වගේ නියමිතම වේගය කාටවත් ලැබිල නෑ වගේ.මේක ගිය මාසෙ විතරක් නෙමේ දැන් මාස දෙක තුනක ඉඳන් තියෙන තත්ත්වයක්.
Mobitel වල නම් කොළඹින් පිට speed හුගක් අඩු වෙලා තියෙනව.
හැබැයි SLT ADSL සහ MOBITEL HSPA වල Ping එක නම් හුඟක් අඩුයි.ඔවුන්ගේම Server එකට check කරන හින්ඳ ද දන්නෙ නෑ.

DIALOG වල නම් ලොකු දියුණුවක් පේනව.හැබැයි ping එක හුඟක් වැඩියි.LIRN Asia මඟින් පැවැත්වූ සමීක්ෂණයකිනුත් මේ බව ඔප්පු වෙලා තියෙනව.මට එක result එකකින් නම් මේ දෙය කියන්න බෑ.තව results ඕන වෙනව.

Airtel කොළඹට නම් හොඳයි වගේ.අනෙක් පැති වල නම් මට ලැබුන තොරතුරු වල හැටියට හොඳ තත්වයක් නෑ.

ලංකාබෙල් හෝ සන්ටෙල් ගැන නම් කිසිම තොරතුරක් ලැබුනෙ නෑ. Dialog HSDPA සහ Airtel HSDPA වලත් results මදි.කවුරුහරි භාවිතා කරන කෙනෙක් ඉන්නවනම් package එකේ details speedtest result එකක් සමඟ comment කරන්න.

Etisalat 3G/HSPA දැන් ඉක්මනටම ලැබෙයි වගේ.ඒ ගැන මීලඟ ලිපියෙන් කියන්නම්.

Isura Nirmal

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments :

ඔබේ අදහසත් ලබා දෙන්න.ස්තුතියි!